מצבר 12 וולט 14 אמפר לאופנוע

דמיינו לעצמכם את הסיטואציה הבאה: סיימתם את המשמרת של בעבודה בשעת לילה מאוחרת כשליחים של מסעדת מזון מהיר. אתם ניגשים אל האופנוע שלכם ומעוניינים כבר להגיע אל ביתכם ולהיפגש עם המיטה שלכם, אולם, האופנוע לא מתניע. אתם מנסים שוב ושוב אך האופנוע פשוט ממאן לזוז או להשמיע קולות כלשהן המבשרים על התנעתו. במידה ונתקלת בסיטואציה מעין זהו, אתה וודאי יודע שככל הנראה המצבר של האופנוע התקלקל ויש צורך במצבר חדש ותקין המתאים בדיוק לאופנוע שלך.

איזה מצבר מתאים לאופנוע?

אם אינך יודע איזה מצבר מתאים לאופנוע שלך, כדאי מאוד שתיגש לאנשי המקצוע העוסקים בתחום תיקון אופנועים והחלפת חלקים שבהם. כל איש מקצוע המומחה בתחום זה, יוכל לבחון את המצבר הנוכחי שלך ולומר לך מה סוג המצבר הנדרש לך, בכדי שהאופנוע ישוב לפעול באופן תקין. מצבר 12 וולט 14 אמפר, הוא מצבר הידוע כתואם לאופנועים או קטנועים. אם האופנוע שלך זקוק למצבר 12 וולט 14 אמפר, כדאי לך לרכוש אותו מחברות מוכרות, הידועות באיכות ובטיב המצברים שלהן. על איכות מצבר לאופנוע לא כדאי להתפשר. על מנת שהאופנוע יפעל באופן תקין לאורך זמן רב, יש לבחור מצבר איכותי אשר יש עליו אחראיות מהחברה בה רכשת אותו. מצברי שנפ 12 וולט 14 אמפר, הם מצברים מוכרים ויודעים אשר רבים בוחרים בהם כיום, עבור מצבר לאופנועים שלהם. לכן, כדאי שתבדוק ראשית כל, כמה יעלה לך מצבר שנפ ולאחר מכן תחליט האם זה עומד בגדר התקציב שלך או שתאלץ להתפשר על מצבר של חברה פחות מוכרת. כדאי שתדע שהשקעה במצבר של חברה מוכרת היא רווחית לטווח הרחוק. לכן, לא פעם שווה להשקיע בה אף על פי שהיא תעלה לך יותר.

להזמין שירות מצברים עד הבית או ללכת למוסך עם האופנוע?

החלפת מצבר 12 וולט 14 אמפר
רק מומחים מבצעים החלפת מצבר 12 וולט 14 אמפר

בכד שעבודת החלפת המצבר תתבצע באופן הטוב והראוי ביותר, יש לבחור מוסך, אשר ידוע כמומחה בכל מה שקשור לתפעול ותיקון אופנועים על כל סוגיהם. כמו כן, יש לוודא שבמוסך ישנם אנשי מקצוע אשר יוכלו להגיד לך באופן וודאי איזה מצבר מתאים לאופנוע שלך בדיוק ומהיכן כדאי לך לרכוש אותו. בדומה לכך ניתן לחסוך זמן יקר אם משלמים למתקין מורשה בתחום המצברים\משווה מורשה של מצברים. ניתן להזמין שירות מצברים עד הבית שיגיע עד לבית הלקוח ויחליף מיידית את המצבר של האופנוע שלכם בעלות סמלית של משלוח והתקנה שלרב נע בין 30 ל-50 שקלים נוספים.

רק כאשר מדובר באנשי מקצוע המומחים בתחום אופנועים ומצברים לאופנועים בפרט, תוכל להיות רגוע ולדעת שהאופנוע שלך מצוי בידיים טובות. במידה והאופנוע שלך זקוק למצבר 12 וולט 14 אמפר, לאחר שתרכוש את המצבר האיכותי ביותר, במחיר המשתלם ביותר, אנשי המקצוע יוכלו להחליף את המצבר הישן במצבר החדש שבחרת, באופן מקצועי. כך שהאופנוע שלך ישוב לפעול כראוי תוך פרק זמן קצר.

על מצברים עבור אופנועים, לא כדאי להתפשר. על מנת שהאופנוע שלך ישוב לשמש אותך באופן הטוב והראוי ביותר, בחר במצבר הטוב ביותר והמתאים לו באופן אידאלי ובצע את עבודת ההחלפה אצל המומחים בתחום החלפת מצברים באופנועים.

אנו ממליצים בעיקר על המצברים בדגמים הבאים

  • שנפ ( מצבר תוצרת הארץ )
  • ורטה

למה לנסוע למוסך אם המוסכנית יכול להגיע אליך?

פנו למומחה מצברים שייתן מענה מקצועי ומהיר ! הזמנת מצברים עד הבית במחירים גמישים.

לירון מצברים עד הבית – 072-3921104

בקרו באתר למידע על מחירים: http://bestmatsberim.com/%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%A8-%D7%9E%D7%A6%D7%91%D7%A8/

קריאה מומלצת: הנעה קלה: כך תשמרו על המצבר

החלפת מצברים למכוניות
מחליפים את המוסך עם מצבר עד הבית