מצבר להונדה אקורד

הונדה אקורד הוא רכב מנהלים יוקרתי, נוח ואיכותי, אם אתם בעליו הגאים של רכב מדגם זה, אתם נהנים מחוויית נסיעה כיפית ומהנה ברכב מודרני, מרווח ונוח במיוחד. אנו נשמח לספק לכם שירות של החלפת מצבר להונדה אקורד או דגמים אחרים מבית הונדה במחירים הכי שווים שיש!

מבצע מיוחד על מצבר ל Honda Accord:

מצבר סטארט אפ החל מ-369 ₪

מצבר שנפ שמתאים לרכב הונדה אקורד מ-450 ₪

מצברי וורטה להונדה אקורד החדשה מ-529 ₪

להצעת מחיר עבור מצברים להונדה אקורד תקשרו: 072-392-7011

מצברים להונדה אקורד
הרכב הונדה אקורד בדומה לכל סוגי הרכבים האחרים, גם אורך חיי המצבר של הונדה אקורד 2009 הינו מוגבל – כאשר הוא יכול להחזיק לפרק זמן של בין 3 ל-4 שנים ובמידה ואתם מרבים בנסיעות או משתמשים ברכב לצורך נסיעות ארוכות, אורך החיים של המצבר אף יכול להתקצר.

החדשות הטובות הן, שניתן ליהנות משירות של החלפת מצבר במהירות וביעילות. זה לא משנה איזה סוגי מצברים אתם מחפשים, איתנו תוכלו להנות משירות מקצועי עד בית הלקוח!

צריכים מצבר להונדה אקורד 2009 או שנתון אחר?

אתם נמצאים בכתובת הנכונה למטרה. מוזמנים ליצור קשר עם מצברים בזמן וליהנות משירותי החלפת מצבר הזמינים עבורכם 24 שעות ביממה.

במצברים בזמן עובדים אך ורק עם המותגים המובילים בעולם המצברים ועל כל מצבר ניתנת אחריות יצרן מלאה.
זקוקים לשירותי החלפת מצבר עד הבית? אין כל בעיה, מוזמנים ליצור קשר עם החברה ותוך 60 דקות ממועד הפנייה המצבר יכול להיות אצלכם.

כאשר אתם רוכשים מאיתנו מצבר יש לציין שאנו מספקים אחריות מלאה של היצרן של המצבר, התקופה נעה בין 12 חודשי אחריות ל 24 חודשים.

להזמנת מצבר להונדה אקורד עד הבית התקשרו אלינו: 072-392-7011

ניתן לבקר באתר מצברים בזמן