פתרון יעיל לאופנוע הישן – מסירה רכבים לפירוק

בכל שנה, נאספות מאות טונות של פסולת ברזל כתוצאה מרכבים שיצאו מכלל שימוש עקב תאונה, התיישנות או נטישת הרכב לטובת רכישה חדשה. מעט מאוד ממנה מגיע אל מגרשי פירוק רכבים ואל תעשיית המחזור ולתופעה השלכות סביבתיות, תברואתיות ובטיחותיות קשות. אינפלציית הרכבים נמצאת בעלייה וכמות הרכבים שעולה על הכביש עוקפת באופן מבהיל את כמות אלו שיורדים. המציאות העגומה, אמנם, היא שמה שנכון לתעשיית הרכבים הפרטיים, נכון פי מאה כאשר אנו מדברים על רכבים דו גלגליים.

מחיית כביש לערמת מתכת

כלי רכב דו גלגליים עשויים להיות מסוכנים ומועדים יותר לפורענות. אופנועים רבים מסיימים את חייהם לעתים קרובות כתוצאה מתאונת דרכים. פעמים רבות, נשאר כלי הרכב המרוסק בצד הדרך ומסיים את חייו כגרוטאת מתכת. במידה והמפגע לא יטופל ויילקח אל פירוק רכבים, הוא עשוי להישאר שם זמן רב, להחליד ולגרום לנזקים סביבתיים.
לא הרבה יודעים שמומחים בתחום רכבים לפירוק יוכלו לסייע בנושא, מה זה קונה רכב לפירוק ומה עלינו לעשות?

אז מה עושים?

פונים לאיש מקצוע הקונה רכבים לפירוק ונעזרים בשירותי גרר על מנת לפנות את המפגע. עבור פירוק האופנוע לחלקי חילוף ולמחזור ברזל, יתקבל סכום כסף קטן והמפגע יוסר באופן מסודר ואחראי. אנשי מקצוע אמינים ואחראיים יישאו בעלויות הגרירה. יש לוודא כי מדובר בעסק חוקי ובעל ניסיון שכן ישנם מעשי נוכלות רבים שנעשים על ידי מגרשים לא מקצועיים כמו החזרת הרכב לכביש בעודו רשום על שמך ומכירתו לנסיעה, מה שעלול לגרור קנסות וסיבוכים רבים לאחר שמבחינתך הרכב כבר אינו קיים.
אתם נמצאים במקרה בהרצליה? חפשו אחרי קונה מכוניות לפירוק בהרצליה על בכדי שיגיע לביצוע בדיקת הערכת שווי המכונית שלכם והעברתה למגרש פירוק רכבים באזור הרצליה.

השפעה חיובית על הסביבה

כאשר אנו מוסרים את האופנוע הישן לידי עסק לפירוק רכבים, גורר אחריו הדבר יתרונות רבים לסביבה.

  • רכבים לפירוק מופקים מברזל ולכן השימוש בחומרים גלם ממוחזרים בייצור רכיבי מתכת, מייתר את הצורך בכריית עופרות מתכות חדשות. כריית מתכת היא אחת מהתעשיות המזהמות ביותר המערבת פיצוץ מקורות טבעיים בדינמיט ופיזור של רעלנים. העבודה הקשה והמסוכנת נעשית בעיקר באזורים נחשלים בעולם ולתעשייה השפעות רחבות היקף על הסביבה ועל כלכלות מדינות מתפתחות.
  • בנוסף לחיסכון בחומרי הגלם ואופן ייצורם, נחסכת גם אנרגיה רבה, שכן עיבוד עופרות מתכת לצרכי ייצור גובה אנרגיה רבה בהרבה מזו שגובה התכה של מוצרי מתכת ישנים והשמשתם מחדש. הפחתת צריכת האנרגיה וכתוצאה מכך בזיהום האוויר הינה בעלת השפעה חיובית גדולה על הסביבה.
  • פירוק רכבים מאפשר לספק לתעשיות רבות חומרי גלם נוחים ואיכותיים לייצור.
  • בסופו של יום, הנתרמים העיקריים נהיה אנו, שלא נצטרך עוד לסבול ממראה גרוטאות מחלידות המושלכות בשטחים פתוחים. ישנם המון רכבים לפירוק זרוקים בצדי הכבישים בארץ, במידה וראית כזה, מומלץ לדווח לעירייה על מנת שתוכל לפעול בנושא, מצאת את בעל הרכב? הציע לו לפנות לקונה רכבים לפירוק ולהרוויח מכל העניין.

פירוק רכבים – הפתרון האולטימטיבי לאופנוע הישן

אם יש ברשותך אופנוע שיצא מכלל שימוש, אין כלל מה להסס, על ידי פנייה לעסק שהוא עוסק בקניית רכבים לפירוק ומבצע גרירה ישירה של המכונית לתוך מגרשי פירוק רכבים, ניתן ליטול את האחריות על רכושך ולמנוע נזק סביבתי רב. בריאות וסביבה זהו דבר בעל חשיבות גבוהה מאוד מעבר לחיסכון הכספי, התרומה העיקרית תהיה המרחבים הנקיים והבטוחים יותר שיתאפשר לך להשאיר אחריך.