מטבח כפרי מעץ אלון

מטבח היום זה לא מה שהיה פעם. מטבחים היום הם מעוצבים ויפים לא פחות משאר הבית ולכן גם בדירות החדשות אין הפרדה בין המטבח לבין הסלון. כבר לא מתחמים את המטבח כ"חדר" נוסף ונותנים לו שטח פתוח עם הסלון גם מהאופציה שזה מגדיל את הנראות של הבית וגם כי זה מקום מעוצב ומרשים ולכן חבל להסתירו מחלק רב של הבית.

מטבח כפרי מעץ אלון – העיצוב הנבחר לשנת 2015

שנת 2015 היתה השנה של המטבחים הכפריים מעץ אלון. בשנה זאת היתה תחרות בין המטבחים הנמכרים ביותר בחמשת הרשתות הגדולות ביותר לעיצוב מטבחים בישראל והעיצוב הזוכה הוא מטבח כפרי מעץ אלון. מטבח כפרי הוא מטבח נעים יותר לבית ולאנשים, פחות מבולגן ופחות מעורבל צבעים, הצבעים עצמם יותר נעימים לעין והתוספת של עץ אלון הופכת את המטבח להרבה יותר עמיד ואיכותי. עץ אלון הינו אחד מסוגי העץ החזקים ביותר שקיימים בשוק המטבחים בישראל ובעולם. (מטבחים 2015 – מאקו)

דוגמא למטבח מסוג זה:

מטבח כפרי מעץ אלון

חשוב לציין שברוב העסקים בהם ישנו מטבח כפרי מעץ אלון לא תקבלו מחירי מטבחים זולים עבור סוג זה של מטבח. הקשר בין מחירי מטבחים זולים ומטבחים מעץ אלון לא תמיד ילכו ביחד. עץ אלון הינו עץ איכותי ועלותו גבוהה יותר לעומת פורמייקה או עצי שכבות. אך גם פה נוכל למצוא מציאות!

מחירי מטבחים זולים מעץ אלון

אומנם אמרנו שמטבח כפרי מעץ אלון אינם זולים אך גם כאן ניתן להוזיל עלויות על ידי כמה ויתורים. אם נוותר על הארון העילי המוערך ועל תוספות של מזווה נוכל לקבל מטבח סטנדרטי במחיר נוח ובאיכות גבוהה מאוד. מחירי המטבחים יעלו פלאים אם נוסיף כמה מגירות או ארונות. כל ארון עילי יכול להגיע למחירים של 1500- 2000 שקל לארון וזה עוד לפני שדיברנו על מחירי המזווים.

בכל מקרה, חשוב לציין שמטבח כפרי מעץ אלון הוא מטבח שיחזיק לשנים רבות ויעמוד טוב טוב בכל תנאי מזג האויר הישראליים לעומת סוגי עצים אחרים שאחרי כמה שנים נראים כך:

מטבח ישן

מקווים שעזרנו לכם קצת יותר בבחירת המטבח הבא שלכם, קניה נעימה!