תהליך איטום גגות ומרפסות בירושלים

בתים רבים מכילים מרפסות בגדלים שונים ובצורות שונות. מרפסת מעניקה לתושבי כל בית שהיא מצויה בו את היכולת לצאת להתאוורר בחוץ בכל עת, מבלי לצאת מהבית. יתרונות מרפסת בבית הם משמעותיים ורבים בוחרים לבנות מרפסות בבתים חדשים המצויים בתהליכי בנייה, אך כדאי לדעת שכאשר מדובר במרפסות, בעיקר באלו שמצויות בבנייני מגורים, יש לדאוג לאיטום מרפסות הרמטי, יעיל ומשמעותי.

איטום גגות ומרפסות בירושלים

מדוע תהליך איטום מרפסות הוא תהליך חשוב?

לפני איטום מרפסת, יש לוודא כי הגג של המבנה גם כן אטום הרמטית. ודוגמא טובה לכך אפשר לראות בקיבוץ רוחמה שם עשו אטימת גגות כללית לכל הקיבוץ בצורה נפלאה! תהליך איטום מרפסות הוא תהליך חשוב מכיוון שמרפסת אשר לא אטומה באופן יעיל מספיק, יכולה לגרום נזק בעקבות רטיבויות שונות לקירות בבית הקשורים אליה, לטחב ועוד. במידה והמרפסת מצויה בבנין מגורים ותחתיה מתגוררים שכנים, ניתן להגיע לסיטואציות ולמצבים לא נעימים מול שכנים שיסבלו מנזילות לתוך ביתם, למידע על בעיות דיור ושירותי דיירים (אתר תרבות הדיור) כאשר המרפסת לא אטומה באופן מספיק חזק ועמיד. איטום מרפסות הוא תחום משמעותי שכדאי לתת לו דגש רב, כאשר בונים מרפסת או כאשר מדובר בבעיות של נזילות שונות שדורשות איטום חדש.

מה כולל תהליך איטום מרפסת?

תהליך איטום המרפסת מותאם לסוגי המרפסות שונות. לכל מרפסת דרוש תהליך איטום שונה. מערכת האיטום במרפסות מצויה מתחת למרצפות והדבר מהווה חסרון, מכיוון שלא ניתן לדעת איזה סוג איטום קיים במרפסת עד שלא מפרקים את הרצפות כולן.  ישנן שיטות שונות לאיטום מרפסת: שינה שיטה היא שיטה הדוגלת בפירוק  כל המרצפות, ריקון המילוי שמתחת למרצפות ופירוק מערכת האיטום הקיימת ולאחר מכן לשים מילוי חדש, מערכת איטום חדשה ומרצפות חדשות בדומה מאוד לתהליך של איטום גגות בירושלים או בכל עיר אחרת בארץ. התהליך הוא תהליך יסודי שמספק את הפתרון הטוב ביותר לאיטום מרפסת אך הוא תהליך ארוך ויקר. שיטה נוספת לאיטום מרפסות היא להסיר את המרצפות ולשים חומר איטום חדש על חומר האיטום הישן. כמו כן, ישנה שיטה שכרוכה אך  ורק בהפרדת המרצפות בעזרת מסור מיוחד ומילוי הרווחים שנוצרו בחומר איטום. לתהליך איטום מרפסות ניתן להשתמש בחומרים שונים וכדאי לבחור את אנשי המקצוע, אשר ידעו באיזה חומרים הכי  כדאי להשתמש לאיטום המרפסת שלך ואיזה סוג תהליך איטום יתאים ביותר למרפסת שלך וימנע באופן הטוב ביותר נזקים ובעיות עתידיות הכרוכות באיטום לא מספיק טוב.

בתהליך איטום מרפסות לא כדאי להתפשר. יש לבחור את אנשי המקצוע המקצועיים והאיכותיים ביותר בתחום אשר יהפכו את המרפסת לאטומה וימנעו נזקים עתידיים לביתך או לשכניך.

להמשך קריאה -> כתבה מעניינת על חברות איטום בשנת 2015

One Reply to “תהליך איטום גגות ומרפסות בירושלים”

Comments are closed.