הרשויות המקומיות עושות מעשה – רכבים נטושים יפונו ובעליהם ייקנסו

כל אחד מאיתנו נתקל בתופעה המתסכלת, רכבים ישנים רבים פשוט ננטשים במרכזי ערים ותורמים רבות לצפיפות, ללכלוך ולעומס בתנועה בערים. אין הרבה דברים שיכולים להפוך אפילו עיר מתקדמת וחדשנית לבעלת מראה נחשל ומיושן כמו גרוטאות רכב. מדוע התופעה רחבה כל כך? נראה שהרשויות נרדמו בשמירה ולא עשו די מאמצים על מנת לדחוף בעלי רכבים לשלוח את רכביהם הישנים לפירוק רכבים. כעת, מתרחשות מגמות חדשות בערים. לידיעת בעלי הרכבים, מוטב להימנע מאי נעימות רבה ולשלוח את הרכב הישן לפירוק רכבים בהקדם. כך ייחסכו קנסות ותסכולים ואפילו יתאפשר ליהנות מהחזר כספי.

קשה להרפות

הרכב הישן כבר לא משמש אותך ומזמן התחדשת ברכב חדש. אינך לבד, תוכניות המימון הגמישות והנוחות הקיימות היום מאפשרות לרכוש רכב שמור היטב במחיר אטרקטיבי, במימון מלא ובתוכניות החזר משתלמות. עם זאת, את הרכב הישן קשה לעזוב. הוא ליווה אותך שנים רבות כל כך, למסור אותו או למכור אותו לא פשוט בימינו עם כל התחרות והמחשבה לראות אותו מפורק לגורמים עשויה לשבור את הלב. עם זאת, חשוב שנתגבר על הקושי וניקח אחריות על הפסולת שאנו מייצרים. פירוק רכבים הוא פתרון רווחי, יעיל ואחראי סביבתית.

ובכל זאת, למה להשליך את הרכב?

פינוי רכבים גרוטאות למגרש רכבים לפירוק

החוק הישראלי מחייב בעלי רכב להמשיך לשלם אגרות רישוי ולבטח את הרכב גם אם אינו נמצא בשימוש, אין מדובר בסתם ת'ר בגלגל או סוללה לרכב שלא תקינה, המשמעות גדולה יותר וכאשר יש בעיות במנוע מסובכות לפתרון עדיף ברב המקרים להעביר את הרכב לחברת קונה רכבים לפירוק. משמעות הדבר היא לשאת בתשלומי בסכומים של אלפי שקלים בכל שנה עבור חפץ שכלל אינו בשימוש. רבים אינם מעוניינים לשאת בעלויות אלו ופשוט משאירים את הרכבים חונים, או למעשה תקועים בנקודות שונות בעיר.

הרשויות מרימות את הכפפה

באין תוכניות גריטה מוסדרות על ידי המדינה, החליטו הרשויות המקומיות לפעול ובערים רבות בישראל נגררים אלפי רכבים בשנה אל מגרשי גריטה למטרת פירוק רכבים. במידה ורכבך נטוש ונשאר במקום אחד לאורך זמן, הוא עלול להיגרר לפירוק.

ראשית, ידווח פקח מטעם הרשות על המפגע הסביבתי וידביק התראה על רכבך. אם כעבור 60 יום מיום הדיווח הראשון לא יוזז הרכב ממקומו, ייגרר הרכב למגרש גריטה והחיוב עבור הגרירה יוסב אל בעל הרכב בתוספת קנס על המפגע הסביבתי שנוצר.

פתרון פשוט ונוח שימנע עוגמת נפש

כשאנחנו מדברים על פינוי רכבים לפירוק לא מדובר בפינוי גזם וגרוטאות , מדובר על פסול ענקית! הרכבים שלנו!

אם אתם גרים באזור הצפון מומלץ לחפש עבור חברת רכבים לפירוק בצפון , זה לא משנה אתם גרים בעפולה ,עכו או נהריה העיקר שתחפשו סוחר בקרבת מקום ,כמובן ובמידה ואתם באזור המרכז אז עדיף ליצור קשר עם חברת פירוק במרכז, על מנת לחסוך תסכול ומבוכה, כדי להימנע מתשלום אגרות רישוי ועל מנת להיפטר מהרכב בצורה אחראית וללא נזקים סביבתיים, זמינים לך פתרונות רבים. ניתן לפנות אל בעל מקצוע הקונה רכבים לפירוק אשר יגרור את הרכב למגרש, ישלם לך עבור גרוטאת הרכב ויפרק את הרכב למטרות מחזור. כך לא יצטברו גרוטאות ברחוב ולך תהיה שלוות נפש במינימום מאמץ. לכן, חבל להסס. רכבים ישנים יש לסלק בסיוע מקצועי. יש לפנות בהקדם האפשרי למומחי פירוק רכבים ולחסוך לעירך את ההתמודדות המיותרת.