אחריות על מצבר – למה זה חשוב? 

כאשר רוכשים מוצר רוצים להיות בטוחים שהמוצר איכותי ויעיל, שהוא מתאים לצורך ועתיד לשמש כמו שמצפים ממנו. אבל מה לעשות ולא פעם מגלים כי מוצר לא מצליח לענות על הצרכים, שהוא מתקלקל מהר מידי ויוצא מכלל שימוש כחלוף תקופה קצרה מאוד… ישנם סוגים שונים של מצברים של יצרנים שונים וכאשר יש למוצר המדובר אחריות יש לכם דרך לטפל בבעיה שלכם כי יש לכם אל מי לפנות כדי להתמודד עם התקלה או הבעיה ולפתור אותה בהקדם האפשרי.

אחריות על מצבר למה זה חשוב?

זה נכון מאוד גם כאשר מדובר על מצבר לרכב. כן, המצבר שמאפשר לכם להתניע את הרכב הוא מוצר מצבר עד הבית IDM מצבריםבעל משמעות רבה עבורכם. לעולם לא נעים לכם למצוא את עצמכם יושבים ברכב ולא מצליחים להניע… בדיוק מסיבה זו חשוב לכם להיות מצוידים עם מצבר איכותי ואמין שאתם יכולים לסמוך עליו… מצבר שיגיב כמצופה ממנו כאשר מתניעים את הרכב ולא יכין לכם הפתעות לא נעימות. שימו לב לכך שמצבר שאינו נושא תעודת אחריות עלול לצאת מכלל שימוש תקופה קצרה מידי לאחר שרכשתם אותו. וזה לא אמור להתרחש! תקלה כזו מצביעה על כך שהמוצר באיכות ירודה ולא נוצר כדי לענות על הצרכים שלכם.

מסיבה זו חשוב לכם לרכוש מוצר עם אחריות. אחריות על מצבר למה זה חשוב – כדי שתהיו בטוחים שקבלתם לידיכם מוצר איכותי ואמין. נכון, כאשר רוכשים מצבר עם אחריות המחיר שלו יהיה יקר יותר, אבל הפער במחיר בהחלט מצדיק את עצמו. מצברים עם אחריות יצרן מלאה מומלץ לקנות בחנות מצברים IDM, כך תוכלו להבטיח לעצמכם מצבר איכותי ואמין. מצברים לא חכם לרכוש מצבר ללא אחריות ולגלות לאחר תקופה קצרה מאוד שיש לכם מצבר תקול ואין לכם אחריות עליו. ואילו כאשר רוכשים מצבר עם אחריות אמנם המחיר יקר יותר, אבל המצבר שווה את זה. וזאת בגין שתי סיבות:

  1. מצבר שהחברה נותנת עליו אחריות הוא לרוב מצבר איכותי יותר שהחברה יכולה לסמוך עליו שהוא לא עתיד ליצור בעיות רבות. כי חברה רצינית לא נותנת אחריות למוצר באיכות ירודה. כך שהאחריות על המוצר מספרת לכם כי מדובר על מוצר ברמת איכות טובה. IDM מצברים עד הבית
  2. תקלה במצבר עלולה להתרחש גם במצבר איכותי וטוב. כדי שיהיה לכם אל לפנות במקרה כזה ולא תצטרכו להתמודד בכוחות עצמכם עם התקלה חשוב לכם שהמצבר יהיה מלווה בתעודת אחריות. אחריות על מצבר למה זה חשוב, כדי שהחברה תטפל בפניות שלכם ותדאג לבצע את התיקונים הנדרשים במקרה הצורך.

אכן, יש מקרים בהם לא שווה לחסוך בעלויות, כיוון שהזול עלול להתברר כיקר ואילו היקר יתברר בהמשך כמוצר משתלם וכדאי. זה נכון גם לתחום המצברים לרכב. שווה לשלם יותר על מצבר איכותי שיש לו גם אחריות. כך אתם יכולים להיות רגועים שלא תמצאו את עצמכם כחלוף תקופה קצרה משלמים שוב על מוצר חדש.