פורץ דלתות בנס ציונה

פורץ דלתות בנס ציונה – למי פונים?

הצירוף של פורץ דלתות בנס ציונה לא מעוררות קונוטציות חיוביות ממבט ראשון, אך כאשר אנו חושבים על המונח פורץ דלתות כעל מקצוע, אנו מבינים כי מדובר בתחום נדרש וחשוב מאוד שיכול אף להועיל להצלת חיים ממש.

מתי נכנס לתמונה פורץ דלתות בנס ציונה?

ישנם מצבי חירום בהם יש צורך בביצוע פעולה מידית של פריצת בית או רכב על מנת להציל חיים. לדוגמא-אדם שנלכד בבית נעול ומסורג העולה באש או פעוט שננעל בכלי רכב ועוד כהנה וכהנה סיטואציות קשות המצריכות פריצה מהירה וחלקה. חשוב שמלאכה זו תתבצע באמצעות איש מקצוע מיומן על מנת שהעבודה תיעשה במהירות הראויה תוך גרימת נזק מינימלי לאור הנסיבות.

פורץ דלתות
פורץ דלתות

איך מתבצעת פריצת המנעול?

עד היום נחשבו השודדים המומחים הגדולים בפריצת מנעולים. כיום עם ההתפתחות הטכנולוגית והקדמה ישנם מנעולים חכמים ומתוחכמים המכבידים מאוד על עבודתם של השודדים והופכים אותם לבלתי אפשריים. נשארו לנו הפורצים המקצועיים שחייבים ללמוד את כל הטכניקות והשיטות לפיצוח כל סוגי המנעולים לצורך הצלת חיים ולמקרי חירום שונים.
בעקרון אין הרבה מאוד שיטות לפריצת מנעולים. חשוב מאוד שהמנעולן יהיה בקי ומנוסה בשיטת הפריצה הנדרשת וזאת כדי למזער את הנזקים תוך הגעה לתוצאות יעילות ומהירות.

פורץ דלתות
פורץ דלתות

מנעולן בנס ציונה בזמן שריפה

כאשר פורצת שריפה בבניין וישנם אנשים הלכודים בבתים והלהבות מטפסות ומאיימות להגיע אל הבתים, אזי אם המנעול הינו קל לפריצה ינסו כוחות ההצלה לפרוץ באופן 'קר' מבלי להשתמש בחומרי נפץ. הם ינסו בעזרת כלי פריצה ייעודיים כמו להבים ומשחזות בתקווה שבאופן זה יצליחו לפרוץ את הדלת ולהיכנס פנימה. במקרה שלא יצליחו באופן קר תיעשה הפריצה באופן חם עם שימוש בחומרי נפץ. שיטה זו לא ממש מומלצת בזמן שריפה כי היא עשויה להחריף את הנזקים.

חילוץ נוסעים מרכב

כאשר מתרחשת תאונה ודלתות הרכב ננעלות מבלי יכולת לחלץ את הנוסעים שנלכדו בפנים שלעיתים נזקקים לטיפול רפואי מידי, ישתמשו בדרך כלל כוחות ההצלה בכלים כבדים ויחתכו את המתכת ממנה עשוי הרכב וכך ינסו לפתוח את הדלתות ולחלץ את הנוסעים שנלכדו.

נקודות למחשבה :

כאשר הפורץ מוזמן שלא בעת חירום, כמו לדוגמא כאשר אבד לכם מפתח הבית או מפתחות הרכב, יש לכם מעט זמן לחשוב ולבדוק באיזה מנעולן לבחור ועל אלו פרטים להתעכב כאשר עומדים להזמין פורץ דלתות בנס ציונה.
בדקו כי לפורץ ישנו אישור מהמשטרה לעבוד כפורץ, מנגד חייב הפורץ לדרוש ממכם אישור כי אתם בעלי הבית.
אל תשאירו את הפורץ לבצע לבד את העבודה. פקחו עיניים ועקבו אחר ביצוע התהליך.ודאו כי המנעולן עובד עם רישיון.
נסו להתרשם מאמינותו.

הבנו כי פורץ דלתות הינו מקצוע חשוב עד כדי הצלת חיי אדם. בעת הצורך בחרו באיש מקצוע אמין וישר שיבצע עבורכם את המלאכה.

אתרים מומלצים ומידע לתושבי נס ציונה: