מתכננים לצבוע את הדירה קחו כמה טיפים חיוניים

צביעת הדירה אולי נראית כמלאכה פשוטה אך למעשה היא לא כך כלל וכלל הדירה הוא המקום בו אנו שוהים המבצר הפרטי של כל אחד ואחד מאיתנו חשיבות הציעה בדירה היא גדולה למעשה לא צובעים דירה כל כמה חודשים מחקרים מראים כי הישראלי הממוצע צובע את דירתו אחת לארבע או חמש שנים לכן כדאי להשקיע קצת מחשבה בטרם ניגשים לפעולה על מנת שלא נישאר מאוכזבים מהצבע במהלך שהותנו בדירה בשנים הקרובות. על מנת לחסוך מאיתכם את כל הטרדה הבאנו לפניכם כמה טיפים חיונים כיצד ואיך יש לצבוע את הדירה. מגוון רחב של צבעים

טיפ ראשון:

להחליט מה רוצים לצבוע ומה לא צביעת דירה היא הוצאה כספית ולא חייבים תמיד להוציא כסף על דברים שאין צורך בהם אם אחד מן החדרים בבית או המטבח או השירותים נמצאים במצב טוב של צבע אין צורך לצבוע גם אותם ניתן לצבוע את הבית רק על פי מידת הצורך שיש.

טיפ שני:

בחירת הגוון המתאים עבור כל חדר חשוב להתאים את הגוונים שאנו רוצים לצבוע בהם את הבית לשימוש בחדרים וכמובן לאופי החדר לצביעת חדר השינה בדרך כלל בוחרים גוונים בהירים וחמימים שיתנו מראה אוורירי וחמים לחדר השינה את חדר הילדים ניתן לצבוע בגוונים יותר עזים וכהים דבר זה פרקטי היות והילדים אינם תמיד נוהגים לשמור על הקירות נקיים ויכולים אף לכתוב ולקשקש עליהם כאשר בוחרים צבע כהה הוא יכסה ויחפה על כל מיני כתמים וציורים של הילדים על הקירות. ניתן לשלב ביחד עם הצבע דמויות מסרטים מצוירים החביבים על הילדים וכך להתאים את הגוון של החדר בהתאם לתמונות של הגיבורים מהסרטים. גוונים רבים נמצאים כיום בשוק הצבעים וניתן לבחור גוון ממניפת הגוונים של חברות הצבעים השונות.

טיפ שלישי:

צביעת הסלון הסלון הוא המקום שבו אנו שוהים הכי הרבה בתוך הבית והוא משמש כחדר המרכזי של הבית כדאי וממולץ לשלב שני גוונים בסלון ליצירת אפקט מיוחד ושונה בכך אנו מגדילים את חלל הסלון ותוחמים אותו שונה משאר כל החדרים לרוב מתשמים בלסון בצבעים בהרים ואילו קיר אחד משלבים בו צבע יותר כהה ליצירת אפקט של חלל הסלון.

טיפ רביעי:

צבעי מקצועי
בחירת צבעי מקצועי היא הפתרון הנכון ביותר עבור הדירה שלכם

בחירת בעל מקצוע לאחר שכבר החלטנו איזה צבעים וגוונים אנו מעוניינים שיהיו לנו בדירה עלינו לבחור בעל מקצוע שיבצע עבורנו את צביעת הדירה

בחירת בעל מקצוע היא השלב הקריטי ביותר בכל המערך של צביעת דירה צבעי חייב להיות מקצועי ובעל נסיון לכן התייעצו עם מכרים וידידים כדי לקבל המלצות על בעל מקצוע שכבר עשה בעבר אצלהם עבודת צבע במידה ולא מצאתם תוכלו לחפש בפורומים השונים אחר בעלי מקצוע הקרובים לאזור מגורכם. בחירה נכונה של צבעי מקצועי תעשה את כל ההבדל בין הפיכת הדירה למה שאתם חולמים עליו או לבין סיוט שייתמשך כמה שנים.