לימוד אנגלית לעולם העסקים

לכל אדם שמגיע לראיון עבודה בחברה גדולה מודע לעניין שרמת האנגלית היא שאחלה לגיטימית שיכולה לצוץ במהלך הראיון. חברות גדולות מחפשות את העובד שחוץ מרמת הידע איתה הוא מגיע מהבית, יוכל לתקשר עם לקוחות בחוץ לארץ, להציג את החברה בצורה מקצועית בשפה האנגלית ובמידת הצורך יטוס לועידות או פגישות עסקיות בחו"ל.

לימוד אנגלית לעולם העסקים העדכני

על מנת להגיע לרמת אנגלית עסקית טובה בראש ובראשונה יש צורך עז לתרגל את האגלית בכל מצב ובכל רגע נתון. במיוחד עבור זה, הוקם קורס לימוד אנגלית לעולם העסקים שבו מקבלים את כל הכלים כדי לשפר את דיבור ורמת השיחה האנגלית, את אוצר המילים העסקי שלכם ואת כושר הביטוי שלכם באנגלית. כל זאת בכדי שבבוא היום, כאשר תגיעו לראיון עבודה באנגלית, תוכלו להדהים את המראיין ולהפוך את סיכויי הקבלה שלכם לחברה לגדולים הרבה יותר מאשר מועמד אחד באותה רמת ידע כמו שלכם.

לימוד אנגלית לעולם העסקים

גם במשרדי ממשלה כגון משרד הכלכלה, כאשר רוצים להתחיל לעבור בתחום של ייבוא וייצוא, חשוב מאוד שרמת האנגלית שלכם תהיה גבוהה. בעתיד גם רמת אנגלית לא תספיק שכן השווקים הגדולים הנוספים שקיימים בעולם הם סין ורוסיה, מה שכנראה יצרוך מכם ידע בסיסי בשפה הרוסית וגם בשפות סיניות אלו אך כיום אנגלית היא השפה החשובה והמדוברת ביותר בכל שווקי העולם.

לימוד אנגלית לעולם העסקים מיועדים לכל אחד ואחת שרוצים לשפר את רמת הדיבור ורמת ניהול השיחות שלהם בשפה האנגלית. אם זה לצורך ידע אישי ואם זה לצורך מקצועי. הלימודים נעשים על ידי מרצים בעלי שפת אם אנגלית שיכולים להפוך כל אחד לדובר השפה עם הידע הלימודי ושיטת הלימוד הייחודית שלהם.

One Reply to “לימוד אנגלית לעולם העסקים”

  1. מעוניינת לקבל הצעת מחיר של מורה פרטי לאנגלית שמגיע עד הבית. מדובר על שיפור שפת האנגלית לביתי שבכיתה ו' . אנו גרים באזור תל אביב.
    שלחו הצעה מסודרת למייל: irena.litman80@walla.com
    תודה
    אירנה

Comments are closed.