גילוי מרצון 2015 לראש שקט יותר

גילוי מרצון הוא תחום שחובה לדעת עליו .כולנו יודעים מהוא כסף שחור  על ה"יתרונות" שלו כאשר הוא אצלך בכיס והכי חשוב על החסרונות שלו.

לאחרונה הרבה אנשים מדברים על הנושא שנקרא גילוי מרצון , אנו רוצים להדגיש שאנו תמיד בעד רצון טוב ולכן הקדשנו פוסט שמסביר על נוהל גילוי מרצון כדי לעודד אנשים להצהיר על הכנסותיהם ולהטיב עימם ועם המדינה.

גילוי מרצון אז למה לעשות את זה בכלל?

גילוי מרצון 2015גילוי מרצון הוא תהליך שאנו מצהירים על נכסים\ כספים שלנו \ רווחים שלנו שעדיין לא הצהרנו למס הכנסה.היום מי שמעלים מיסים צפוי לכנס מאוד גדול ובנוסף זוהי עבירה פלילית ובמקרים מסויימים אדם המעלים מיסים יכול להישלח לבית הסוהר.

העלמת מס היא גם הסוואת ואי דיווח על חשבונות בנק בחול . לאחרונה התפרסם באתר israelilifeusa.com כתבה מעניינת בתחום.

כאשר אתם מצהירים על הכספים שלכם ומשלמים מס כמו שמקובל אתם יכולים לישון בראש שקט , גילוי מרצון הוא נוהל שנותן אופציה לאזרחים להצהיר על הכספים שלהם במידה והם עדיין לא הצהירו זה הזמן המתאים ביותר כדי לעשות זאת ולא לקבל קנס כספי או תיק פלילי. קראו על התניות להליך גילוי מרצון באתר של גדי סולומוביץ.

יש דרכים שעלינו לפעול כדי להיכנס לתוכנית גילוי מרצון . הבקשה שתשלחו צריכה להגיע למחלקה שמטפלת בנושא ובנוסף חובה שעניין התיק לא נחקר\הגיע לידם לפני.

מסלולים של גילוי מרצון אנונימי

  1. בקשה רגילה לגילוי מרצון – מסלול רגיל.
  2. בקשה העילום שם – מסלול אנונימי.
  3. בקשה לאזרחים שבבעלותם סכומים קטנים מאוד – מסלול קצר.

לסיכום , חובה להצהיר על כל כסף שברשותכם ולכן הליך גילוי מרצון בא לתקן ולעזור לחברה ולמדינת ישראל.

לפרטים ודיווח דרך קו הצדק על מעלימי מס כנסו לקישור הבא: http://taxes.gov.il/Pages/InfoTaxesGovIl/TaxesJusticeLine.aspx

למה חשוב לעשות גילוי מרצון ולשלם מיסים ? צפו בסרטון הבא שיפתח אצלכם כמה תאים אפורים